Dobrý podvečer milé workoholičky a workoholikové, jsem tu zas s mým blogem a dneska se podíváme na jednu životní oblast jménem stres. Známe to všichni, máme tři tisíce věcí co musíme udělat, do toho musíme vyřizovat telefonáty a poslední co bychom si přáli je, aby na nás někdo tlačil a poháněl nás do práce. Je to věc, se kterou se potkáváme a potkávat asi budeme, ale záleží na tom, jak se ho budeme snažit ovládnout. A tady je pár tipů na to, jak se stresu lépe postavit. 🙂

Hluboký dech

Asi většina z nás ani nevnímá jak často, jakým způsobem a jakou intenzitou dýcháme. Od tohoto problému se potom objevují zdravotní potíže jako například bolení v kříži, ztuhlá ramena a podobně. Proto je dobré se naučit, jak s dechem pracovat. Jsou různé metody dýchání, které vám pomůžou od různých problémů, ať už bolení zad nebo prokrvování těla. Takže určitě stojí za to se podívat na různá videa o dechových cvičeních a některé techniky se naučit, protože já například díky této dechové technice velice dobře usínám. Nezáleží ale na tom se naučit extra dlouhé a složité techniky, někdy totiž stačí si lehnout na záda, pokrčit nohy, dát si jednu ruku na břicho a jedu na hruď a zhluboka dýchat  nejdříve do břicha potom nádech směřovat pod ramena a výdech začínat zase zpod ramen a končit u břicha.

Knížka a šálek čaje

U povinné četby si asi většina z nás neodpočine, ale co takhle vzít do ruky nějakou tu beletrii a jednoduše vyhodit z kopýtka. Sama vím , jak je těžké si na takovou vysněnou chvilku najít čas, ale minimálně jednou za týden je to potřeba. Nejlépe se mi relaxuje když příjdu domů ze školy, udělám si čaj, hodím nohy nahoru a vezmu do ruky nějakou tu nenáročnou knížku u které prostě vypnu a dokážu se soustředit jen na děj. Potom jsem daleko více schopna se soustředit a řekla bych že i produktivita práce stoupá. Takže si rozhodně udělejte čas a prostě vypněte, protože přísloví:,,Čím více budete mačkat hrozny, tím více z nich vymačkáte.“ neplatí věčně. A to vím o čem mluvím, protože nedávno jsem v takovém stavu byla, ale díky lidem, kterým na mě záleží jsem se z toho dostala. Pomohlo mi například to, že teď jsou jarní prázdniny a já mohla konečně nic neřešit a věnovat se sama sobě.

Pusinka ❤

Pod tímto pojmem si každý představuje ledacos a taky by to tak mělo mít. Ať už pusa od mámy, kamarádky nebo kamaráda. Kamarádi a rodina jsou prostě lék na duši, co si budeme vykládat, takže dalším bodem toho, jak zredukovat stres je čas strávený s nejbližšími. Někdy pomáhá jít na párty s kamarádkami a pořádně to tam rozjet, někdy zas jen film, čokoláda a nejbližší kamarádka a někdy zas pomůže si jen s taťkou zahrát dámu. Toto téma je hrozně individuální a záleží na tom, co každý preferuje, ale není od věci si to v hlavě ujasnit a přijít na to, co je pro vás příjemné a uvolňující. A díky tomu pak předcházet nadměrnému stresu.

Tímto bych ráda dnes uzavřela téma stresu, protože mě samotnou za chvíli čeká ples století, který si hodlám pořádně užít a NESTRESOVAT SE. Poslední dobou mě hodně lidí říká:,, A nepíšeš ty ten blog nebo něco takovýho?“ Ani nevíte jak mě to těší, že se o tom zmiňujete.

Mám vás ráda, vaše nevystresovaná Jíťa<3

Reklamy

One thought on “Stres? Nemám na něj čas.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s